måndag 28 september 2009

Då var det dags

I morgon bitti halv åtta lämnas Kingsley in för operation.
Under natten måste han fasta, men fyller på nu med rått kött och fisk så han får en massa proteiner.

Jag pratade precis med en sköterska på kliniken och har fått klartecken till att ta med en filt och leksaker som han kan ha på uppvaket. Kungen sover nämligen alltid med sin favoritleksak, en liten rosaröd sak jag knutit ihop av hobbyplastband. Han bär knytet i munnen och verkar se den som sin snuttefilt så den ska självklart med.

Vet inte hur lång tid det kommer ta, men antagligen får jag hämta hem honom under eftermiddagen. Kommer uppdatera här under morgondagen så fort jag vet mer.

Håll tummarna för lilla Kingsley!

1 kommentar:

  1. Åh härligt att läsa. Bra att han fick ta med lite personliga saker. Jag och katterna här hemma håller alla tummar och tår för fina Kingsley!

    SvaraRadera